رونیارونیا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

زیبای دلبندمان

تعیین جنسیت و انتخاب اسم

1393/6/10 14:33
نویسنده : مامان و بابا
99 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبای دلبندم 12 هفته بودی که برا سونو رفتم دکتر،خیلی دلم میخواست بدونم اونی که تو دلمه دختره یا پسره؟!سوال ولی تو سونو  معلوم نشد!!خانم دکتر خیلی تلاش کرد خسته ولی بی نتیجه بود!!قهر

هر کسی که مامان رو میدید 1 نظر و سونو میکرد!بیشتر رای پسر بود، حتی تو خواب هایی که میدیدند همه می گفتند که اونی که تودلته پسره! خاله سپیده هم به روش سنتی (نمک پاشی ابو علی سینا) گفت پسره!!

همه عجله داشتن بدونن جنسیتت چیه؟ بالاخره 16 تیر ماه وقت دکتر داشتم برا سونو (ENT ) وقتی از دکتر جنسیتت رو سؤال کردم بهم گفت  " خانوم خانوماست "محبت ای خدا اونی که تو دلمه 1 دختره...بوسچه ناز...زبان

اولین کسی که بهش گفتم بابا بود خیلی خوشحال شد...تو راه همش تو فکر و خیال بودم که چه لباسی برات می گیرم و موهاتو چه جوری درست میکنم و....زیبا

خیلی دوست داریم زیبای دلبندمانبوسبوسبوس

شب مامان و بابا سعی می کردن 1 اسم خوب برا فرشته کوچولوشون انتخاب کنن که با سعی و تلاش فراوانخسته بابا اسم " رونیا " رو انتخاب کرد. دست گلش درد نکنهمحبت

 

  معنی اسم رونیا: اصیل و با نژاد، آ نکه چهره اش مثل نیاکانش است

  ریشه اسم رونیا: فارسی

 

" رونیا " هدیه ی با شکوه خدا برای مامان و بابا...

خدای مهربون مون تشکر...

 

محبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

max23
4 مهر 93 11:44
خخخخخ خاله وبلاگت خیلی باحال بود اما بهتر بود به جای اسمه من اسمه مستعارمو میزاشتی
مامان و بابا
پاسخ
برای تووووو